Coca cola had aan het begin van dit jaar een aktie. Je moest coca cola doppen sparen waar codes in stonden en die moest je dan via de computer invoeren. Onze zoon wilde graag een kleine koelkast sparen. Toen hij 100 doppen had gespaard heeft hij de rest in mei bijbetaald en dan werd binnen 3 a 4 weken de koelkast opgestuurd.
Na twee maanden ben ik coca cola gaan bellen. Alle nummers die ik doorkreeg gebeld en telkens weer hetzelfde riedeltje dat zij er niets aan konden doen en dat ik een mail moest sturen naar de speciale site van coca cola. Dat heb ik gedaan, kreeg ook een mailtje terug. Het was een enorm succes maar ze gingen het regelen. Weer een maand gewacht, weer een mail gestuurd, kreeg weer antwoord met weer dezelfde smoes.
Weer een tijd gewacht, weer een mail. Of dat hij misschien zijn geld terug wilde. Nee natuurlijk niet hij wil die koelkast.
Ze waren zijn adres gegevens kwijt. Goed, zijn adres doorgegeven, nu werd het zo geregeld. Nee dus.
Nu heb ik vorige week weer een mail gestuurd en gezegd dat ik kassa eens zal vragen wat er hier aan te doen is. Ik heb geen mail meer gekregen. Helemaal niets meer gehoord.
Ik vind het schandalig. Onze zoon was 14 en voor hem is 75 euro een hoop geld. Jammer als je zo'n groot bedrijf bent en dan verder niets doet om iets goed op te lossen.
Kunnen jullie er iets mee, er moeten toch meer mensen geen spullen gekregen hebben. Je kunt ook verder nergens naar bellen ofzo.