BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bela Vita

Bijdrage door gebruiker
24-11-2004
11 reacties

mijn moeder heeft een pakje besteld bij Bela Vita in Kinrooi en dat kon je binnen 7 dagen retourneren.Dat heeft ze gedaan en nog wel aangetekend.Maar dit is inmiddels al 3 keer gebeurd en iedere keer wordt het pakje bij haar afgeleverd inplaats van bij Bela vita ze krijgt het dus steeds terug.De laatste keer heeft ze het weer aan de postbode meegegeven en die zou zorgen dat het nu echt aangenomen werd door Bela Vita . Wij hebben verschillende brieven geschreven en nu sturen zij brieven van een incassobureau.en aanmaningen.ook hebben wij telefonisch contact gehad met Bela vita en het pakje moest opgestuurd worden de kosten moesten eerst door mijn moeder betaald worden en dan zou Bela Vita het bedrag terug storten maar helaas ondaks dat wij dit antwoord zwart op wit hebben blijven ze ons maar lastig vallen.Nu hebben wij weer een brief met alle bewijzen opgestuurd naar het incassobureau.Hierbij willen wij de mensen dus waarschuwen om niets bij dit bedrijf te bestellen want wij weten nu niet meer wat wij nog meer kunnen doen.al met al heb ik hier nu dus zeker 5 bewijsjes liggen dat het terug gestuurd is en met de nodige kopieen van brieven

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.