Oorzaak van de ellende. Mijn zoon Xander had via internet een abbo afgesloten om met zijn vrienden te gaan sporten. ( Maand abonnement)Komt hij bij de sportschool , is zijn abonnement niet actief , hebben ze daar een nieuwe afgesloten. Dus had hij 2 abonnementen op zijn naam staan . het vreemde is , kreeg ineens een jaar abonnement op zijn naam !!! Wat niet de bedoeling was !!!
Hierbij doe ik u alle gegevens toekomen, welk ik reeds naar de klantenservice heb gestuurd.
Daar wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd!
Afspraak gemaakt met uw collega Jessica .(in oktober2016) Die zou alles oplossen , maar heeft 1 abonnement wel direct gestopt , voor die andere moesten wij een mail sturen , wat we ook hebben gedaan , maar die is ?????? nooit ontvangen.
Terwijl deze bij mij wel in verzonden items staat. Nooit geen reactie van basic-fit gehad. Niet via de mail of post. Helemaal niets. Dus , wij hadden alles verstuurd ,dachten dat alles geregeld was , krijgen wij dit op ons dak.
Ik hoop dat u dit drama voor ons op kunt lossen , zodat ik een positief bericht bij de recensies kan zetten. Wij voelen ons behandeld als een klein kind.
Ik heb ook kenbaar gemaakt , als wij een mail naar basic-fit sturen, staat bij ons bij verzonden items , we krijgen geen mail dat de afzender niet bereikt is(foutmelding) , Basic-fit zegt!! Wij hebben geen mail van u ontvangen. LEKKER PUH Betalen !!
Hopelijk kunnen we deze drama positief afsluiten..
Vervolg !!! 9-3-2017
Basic-fit wil nergens van weten en laat ons stikken. wij moeten het maar met cannock chase regelen. we hebben al zoveel gebeld en gemaild met basic-fit en cannock chase .Bezwaarschrift ingediend ( weer afgewezen door basic-fit) Wat een shit bedrijf !! Ik ben bang dat ik alles gewoon moet betalen. Basic-fit doet noooooit is fout , de schuld ligt altijd bij de abonnement houders ! daar komt het op neer !!!
Iemand nog een tip hoe ik dit aan moet pakken ??