BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

zeer slechte service corendon

Bijdrage door gebruiker
24-06-2014
162 keer bekeken
7 reacties
Na vorig jaar al een slechte ervaring te hebben gehad met Corendon hebben we een klachtenbrief geschreven. Na een vreselijke vakantie en een klachtenbrief van maar liefst 7 pagina's lang hebben we een droevige korting bon van 50 euro voor 5 personen gekregen. Nou had ik niet verwacht dat dit de standaard slechte service is die corendon levert maar helaas gebeurde mij gister het volgende. Ik heb een tijdje geleden een vakantie geboekt bij "helaas" weer corendon.
Omdat ik in een verhuizing zat kon ik de waardebon niet zo snel vinden. Hierom heb ik dus VOOR mijn boeking gebeld met corendon of ik deze ook nog na mijn boeking kon inleveren. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat ik rustig kon boeken en de bon later alsnog op kon sturen om vervolgens het geld terug te krijgen op mijn rekening. zo gezegd zo gedaan. Gister bel ik dus met corendon omdat ik de bon gevonden heb en graag de korting terug wil. De vrouw die ik nu aan de telefoon heb verteld mij dat dit helaas niet meer mogelijk is wanneer ik de boeking al heb gedaan. Na ongeveer een uur te hebben gebeld met haar en haar leidinggevende heb ik ge-eist dat ze het telefoongesprek wat ik eerder dus met meneer heb gehad terug te luisteren. Na een lang en zeer niet klantvriendelijk gesprek (ik moest het maar op social media posten als ik het niet laten kon, bij deze!) konden ze niet anders dan dit maar te doen. Nou is mijn vraag of ik ook het recht heb dit telefoongesprek ook terug te luisteren. Ik krijg namelijk zeer sterk het idee dat deze mensen er alles aan doen om hun zakken te vullen met mijn zuur verdiende geld. Alvast bedankt voor de reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.