BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vliegtuigmaatschappij Lufthansa reageert niet op claim

Bijdrage door gebruiker
19-08-2022
5 reacties

Beste,

begin juni ben ik geweigerd op een vlucht van Lufthansa. Daarom heb ik mid-juni een claim ingediend. Na een automatische ontvangstbevestiging - waarin vermeld werd dat reacties vertraagd zijn ivm grote drukte- heb ik verder niets meer gehoord. Op internet kan ik niet vinden binnen welke termijn een maatschappij moet reageren. Weet iemand van jullie welke termijn daarvoor wettelijk staat? En heeft iemand advies over welke vervolgstappen nu aan te raden zijn?


Alvast veel dank voor het meedenken.




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.