BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Valse melding op app booking.com

Bijdrage door gebruiker
10-08-2017
9 reacties
Ik heb een hotel geboekt op mijn smartphone via de app van booking.com

Ik had zojuist mijn favoriete hotel geboekt en na 3 minuten kwam er een melding dat het hotel helaas vol was.
Vervolgens boekte ik mijn tweede keuze en ging naar een ander hotel.

De volgende dag kreeg ik een afschrijving van het hotel wegens een ' no show' . Ik bleek een mail gehad te hebben van het hotel met de vraag waar blijf je?

Ik melde dit aan booking.com, maar die wil een bewijs van deze melding, die in nergens kan terug vinden.

MIJN VRAAG: WIE HERKENT DIT PROBLEEM? WHAT TO DO?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.