BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tinker taxi

Bijdrage door gebruiker
06-05-2017
7 reacties
Als wij op vakantie gingen, boekten we bij onze reis de laatste jaren ook meteen vervoer bij Tinker taxi, en werden altijd netjes op tijd opgehaald en thuisgebracht, zo ook voor onze reis binnenkort naar Spanje. Een dag nadat we op de radio over Tinker hoorden, kregen we onderstaande mail:

Beste reiziger,

U heeft bij ons een taxirit geboekt. Helaas kunnen wij door omstandigheden deze rit niet voor u uitvoeren.

Wij verzoeken u uw vervoer van/naar de luchthaven op een andere manier te regelen.

Onze excuses voor het feit dat wij u hierin op dit moment niet kunnen helpen. Wij betreuren de situatie enorm.

Met vriendelijke groet,

Tinker
Team Customer Service
customerservice@tinker.travel

Er werd niets gezegd over het al betaalde geld, en op de mail waarin wij om ons geld vroegen, werd niet gereageerd, en telefonisch zijn ze niet te bereiken..
Wat kunnen wij nu doen om dat geld terug te krijgen? Wij zijn vast en zeker niet de enige die hun, toch al betaalde, vervoer kwijt zijn.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.