Hallo Kassa,
Ik heb deze zomer een reis gemaakt naar China, een geweldige ervaring, maar helaas met 1 heel groot minpunt.
Twee hotels die we via hotels.com geboekt hadden gaven bij aankomst aan dat we niet betaald hadden en dat we dat moesten doen voor we de kamersleutel kregen.
Echter....de betaling hadden wij al wel voldaan, aan hotels.com. Maar door het tijdsverschil konden wij niet bellen met hotels.com op dat moment en dus hebben we opnieuw betaald.
Al tijdens onze vakantie hebben we gemaild met hotels.com over deze situatie, vele, vele mails. Uiteindelijk heb ik terug in NL eind augustus de bevestiging gekregen van hotels.com dat ik inderdaad onterecht nogmaals betaald heb en dat mijn geld (bijna 500 euro) terug gestort zou worden.
Helaas tot op de dag van vandaag heb ik nog niks terug ontvangen en op mijn laatste 2 mails krijg ik ook geen reactie mee. Als ik bel krijg je een duitse dame aan de lijn die geen andere taal kan spreken en zij begrijpt je dus niet heel goed als je eigen duits niet heel super is.
Ik weet niet meer wat ik nu het beste kan doen, hebben jullie een advies?
Groet,
Lonneke Trimbach