BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sunweb verhoogd prijs na versturen factuur

Bijdrage door gebruiker
27-01-2008
53 keer bekeken
10 reacties

Ik heb 19-01 een vakantie geboekt bij Sunweb. Ook deze dag de factuur ontvangen per mail met hierin het bedrag dat we moeten betalen ( identiek aan de prijs in de offerte online ). Afgelopen maandag heb ik een nieuwe factuur ontvangen met hierin zonder opgave van reden een verhoging in het reisbedragmet bijna 500 euro. Het is eenzelfde factuur. Ik begrijp dat een prijsverhoging kan worden doorgevoerd, maar er is geen reden opgegeven waarom. Probeem is dat ik hier pas vandaag achter kwam doordat ik van de weekgeen acht heb gegeven aan de mail aangezien ik dacht dat deze dubbel was verstuurd ( Er was ook geen uitleg in de 2e mail dat er een wijziging was in de factuur ). Geldt in dit geval de 3 werkdagen receactie termijn van mijn kant ? Als ik de ANVR voowaarden er op na lees moet er een reden worden opgegeven bij een prijswijziging.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.