BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Sunweb

Bijdrage door gebruiker
11-09-2015
10 reacties
Hallo,
Wij zijn in augustus dit jaar op vakantie geweest naar Benidorm in complex Moby Dick. Daar aangekomen bleek dat het om een uitgeleefd vies vuil app. te gaan.... Schimmel aan muren en ramen beschimmelde pannen en bestek in de kasten bedden niet compleet ga zo maar door! Daar hebben we eerst bij de balie verhaal gaan halen deze gaven aan dat het niet hun probleem was! Bij Sunweb was niemand bereikbaar dus eens thuis meteen gemaild met sunweb en foto's meeegestuurd na veel op en af gebeld en gemaild en een dame van de sunweb ons helemaal begreep zelf ook niet naar deze bestemming zou gaan heeft Sunweb ons een mail gestuurd waar ze in aangeven dat we iets meer ons best hadden moeten doen ter plaatse en ons daarom WEL een bedrag van 190 euro willen geven voor de slechte accomendatie. Dit was ons 1ste vakantie als gezin met 3 kids en weten nu even niet hoe en wat.... Dit kan toch niet wij hebben door het vieze app. zoveel meer moeten uitgeven omdat we daar niet konden eten ook niet ontbijten! Alles bij mekaar heeft deze vakantie ons 4000 euro gekost en al ons spaargeld zit erin...Wie kan ons helpen

Gr
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.