BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

sudoku sun

Bijdrage door gebruiker
03-02-2010
16 reacties
Ik ben telefonisch benaderd door sudoku-sun. Voor 4,95 verzendkosten gratis exemplaar daarna binnen afzienbare tijd (7dgn) kosteloos opzeggen, anders abonnement van 19,95 per 3 maanden. Heeft lang geduurd voordat deze binnenkwam. Verkeerd adres (huisnummer fout), de mensen waar deze bezorgd was hebben alle moeite gedaan mij te vinden (straat van 300 huizen). Over de datum heen dus.....
Sudoku-sun gebeld op het nummer die in de brief vermeld stond (heb ik helaas niet meer --> enige tijd geleden). De meneer aan de telefoon alles uitgelegd, deze zou een notitie maken en ervoor zorgen dat het goed kwam, hoefde niets te betalen. Nu geen aanmaningen gehad van Sudoku-sun en nu ineens in mijn mailbox (geen idee hoe ze aan mijn mail komen) een aanmaning via Incasso bedrijf (Spec Incasso). Ipv 19,95 nu 51,00 euro betalen, binnen 8 dagen anders proceskosten aan mijn broek.
Spec Incasso niet te bereiken alleen maar in gesprek. Alle correspondentie waarschijnlijk op verkeerde adres binnen gekomen. Heb ik gemeld in het telefoongesprek. Adressering in de mail van Spec Incasso staat ook verkeerde huisnummer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.