BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service Ticketservice

Bijdrage door gebruiker
27-05-2011
3 reacties
Vorige week vrijdag heb ik in de ochtend via de site van TicketService kaarten gereserveerd voor het concert van George Michael op 21 oktober a.s in Ahoy. Via ideal is de betaling gedaan. Vervolgens ontving ik maar geen bevestiging van de reservering die wel in mijn account geregistreerd stond.
Telefonisch kun je TicketService niet bereiken dus maar een mail hierover gestuurd.

In de middag stond in mijn account bij mijn reservering dat de kaarten zonder enige uitleg of contact met mij waren geannuleerd. Het geld voor de kaarten was echter wel afgeschreven!!!
Ik gebeld naar de bestellijn maar daar kan niemand je helpen, je moet een mail sturen naar de klantenservice.

Afgelopen maandag had ik nog niets gehoord van de klantenservice en heb ik, natuurijk per mail, een klacht ingediend dat ik per direct mijn geld teruggestort wil hebben.

Inmiddels ben ik een week verder en heb ik nog steeds helemaal niets vernomen van de klantenservice van TIcketService en ook mijn geld nog niet terug.

Ik vind het schandalig dat je bij een bedrijf als dit niemand kan bereiken en er gewoon geen enkele reactie komt!!!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.