BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

SGR

Bijdrage door gebruiker
25-04-2019
5 reacties
Helaas ben ik ook het garantiefonds SGR overgeleverd. Op 26 maart 2019 ontving ik, eindelijkna vele mails, een bericht dat alles in orde was en dat mijn claim in behandeling wordt genomen. Dus ga ik er van uit dat er eindelijk betaald gaat worden. Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag, 25 april 2019, een mail met het verzoek om weer de gegevens aan te leveren!!!!Ik snap dat de directeur niet aan kassa wil meewerken, want hoe moet je hier een goed verhaal voor verzinnen!!!Je moet je toch als reisorganisatie diep schamen als je het vertrouwen van de consument wil hebben en dan aangegeven dat je lid bent van SGR.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.