BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Reisbagage prijsvrij

Bijdrage door gebruiker
13-04-2022
59 keer bekeken
6 reacties
Pakketreis geboekt bij Prijsvrij incl. 1 koffer 20 kg. op 1 maart 2022. Zwart op wit en bevestigd Prijsvrij medewerker.
Bij vertrek Schiphol staat koffer niet in het systeem gevolg 58 euro neertellen.
Bij terug van vakantie op8 maart hetzelfde weer 58 euro neertellen.

9 maart een klacht ingediend 2 weken niets gehoord dus weer klacht ingediend na 2 weken eindelijk een antwoord. zie mail hieronder!!

Hebben meer mensen deze klacht!!


Evelien (Prijsvrij NL)

13 apr. 2022 11:41 CEST

Beste meneer Diender‍,

Bedankt voor uw bericht.
Vervelend dat u problemen heeft gehad met uw bagage. Ik hoop dat dit uw vakantiepret niet te veel heeft beïnvloed!
Omdat wij niet de uitvoerende airline zijn, kunnen wij deze kosten niet vergoeden en raden wij u aan de claim direct in te dienen bij de luchtvaartmaatschappij.

https://www.easyjet.com/nl/help/contact

Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Evelien
Customer Journey Specialist

tel: +31 85 2085 551 (lokaal tarief)
web: www.prijsvrij.nl

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.