BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Refund Singapore Airlines

Bijdrage door gebruiker
11-06-2020
7 reacties
Al sinds bijna 2 maanden bezig met Singapore Airlines om tickets voor vluchten in mei van dit terug betaald te krijgen.
Per email; en telefonisch t/m bellen naar Singapore aan toe. Wordt constant aan het lijntje gehouden. Terug bellen gebeurt niet, standaard antwoord op emails.
Argument erg druk, veel aanvragen. Een persoon zegt duurt 6 tot 8 weken, email vermeldt 10 tot 16 weken. Houden maar vol dat ze nu bezig zijn met terugbetalen van vluchten die in april zouden vertrekken. Zelfs mededeling dat de aanvraag op de refund afdeling ligt.
Lees op sites dat mensen die via officiele instanties klagen wel binnen redelijke termijn hun refund ontvangen.
Wat zijn er nog voor mogelijkheden anders dan afwachten en hopen dat alles goed gaat en Singapore Airlines ondertussen niet failliet gaat
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.