BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgelicht door Airbnb

Bijdrage door gebruiker
08-04-2018
12 reacties
Ik heb via Airbnb een huis gehuurd voor onze vakantie in juli. Heb via een mail die van Airbnb leek af te komen betaald injanuari.
een aantal dagen geleden wilde mijn zoon nog eens naar het huis kijken. Kijk op de Airbnb site en daar stond dat het huis niet langer beschikbaar is.
Toen gingen de alarm bellen af..
meteen contact gezocht met Airbnb en de verhuurder gemaild. Deze mail kreeg ik terug (mail adres bestond niet meer)
airbnb zegt dat de betalingmail niet van hun afkomstig was en weigeren iets te doen. Gaven aan dat ze niet meer op mijn mails gaan reageren en weigeren telefonisch contact.
ik ga morgen aangifte doen bij de politie.
Weten jullie nog een weg hoe ik mijn geld terug zou kunnen krijgen. Het gaat om 4600 euro.
En hoe ik weer contact kan krijgen met Airbnb.
Het eerste wat ze vroegen was het bedrag dat ik betaald had. Toen ik dat aangaf werd het contact vrij snel verbroken.

Graag tips wat nu te doen, heb het gevoel met mijn rug tegen de muur te staan.
hoop snel iets te horen.
mvg Yvette

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.