BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opgedrongen tussenlanding

Bijdrage door gebruiker
28-08-2018
100 keer bekeken
14 reacties

December vorig jaar hebben wij een vakantie naar Kreta geboekt bij Corendon. We vertrekken over een paar weken. Nu lezen wij sinds kort bij ons account bij Corendon bij de vluchttijden, dat wij op de heenreis ipv Amsterdam -Heraklion een tussenlanding moeten maken in Turkije, Bodrum - Milas. Waarschijnlijk is dit om daarreizigersaf te zetten en/of op te halen Dit houdt in dat we ipv van ruim 3 uurtjes nu ruim 6 uur kwijt zijn aan het vliegen plus het vervelende gedoe van een tussenlanding met de nodige wachttijd Ook arriveren we dan pas middernacht op onze vakantiebestemming! .Echt niet leuk en dat verwacht je toch ook niet op zo'n korte vlucht!! Corendon heeft ons daar van tevoren ook niet van op de hoogte gebracht. En als wij dit van tevoren hadden geweten hadden wij deze reis met deze vlucht zo uiteraard niet geboekt!!! Wij mogen als consument wel extra betalen voor extra ruimbagage (je koffer) je zitplaats (zodat je gegarandeerd naast elkaar zit want doe je dat niet, zit je vaak niet naast elkaar. Ook al meegemaakt) Maar mag Corendon dit zomaar wel doen zonder eventueel korting of tegemoetkomingvoorzo'n vlucht te geven die een maal zo lang duurt? Wie of welke instantie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.