BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Omboeken Center parcs

Bijdrage door gebruiker
05-03-2021
5 reacties

We hadden in december een cottage geboekt maar moesten dat toen helaas annuleren ivm Corona.

We wilden ons geld terug maar aan de telefoon hebben ze ons toch zover gekregen dat we de boeking gingen wijzigen naar een andere, fictieve datum eind april. We zouden dit dat als een "tegoedbon" moeten beschouwen á €363,- en als we wisten wanneer we precies wilde komen zouden we de echte datum door geven. Prima, wij steunen CP en lossen het zo op.

Nu kijk ik op de site en zie een huisje op 7 mei voor een weekend voor €399,-. Mooi, we hebben reeds 363 betaald dus betalen het verschil bij (uiteraard met de toeristenbelasting etc). Echter lukt dit telefonisch niet.

Ik wil dus een huisje boeken voor €399 en mijn tegoed van €363 hiervoor gebruiken. De dames aan de telefoon krijgen dit niet geregeld omdat het een actie prijs is en alleen geldt voor nieuwe boekingen. Orginele prijs van het huisje is €710,- voor die prijs met bijbetalen kan ik het dus wel omboeken.
Wanneer ik zelf naar de site ga en het huisje boek kan het wél voor €339 geboekt worden! Dit is toch gek en oneerlkijk.

Inmiddels een klacht ingediend maar nog geen reactie ontvangen.
Zijn er meer personen met soortgelijke probleem?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.