Hallo, ik heb een ticket geboekt via Expedia naar Amerika.Ik kwam er achter dat ik het ticket onder mijn getrouwde naam geboekt had i.p.v mijn meisjesnaam,dat als hoofdnaam in mijn paspoort vermeld staat.Ik heb expedia gebeld in het weekend van 1 Juli en de Duits/Engels sprekende mevrouw zei dat dit een probleem ging worden en zei me de ticket te annuleren en een nieuwe te boeken.Toen heb ik 10 Juli(doordeweeks)weer met Expedia gebeld,toen kreeg ik een Nederlands sprekende man en heb het hem voorgelegd.Hij zei ook dat ik problemen zou krijgen bij de douane en zei me ook te annuleren en overnieuw te boeken.Ik heb dit gedaan en dat koste mij 160Euro.Toen heb ik de vliegmaatschappij(Delta)gebeld om te kijken of ik dezelfde stoel kon behouden.Ze vroeg mij de reden waarom ik had omgeboekt.Ik legde dit voor en zij zei me dat het helemaal geen probleem zou worden,mijn meisjesnaam en getrouwdenaam staan beide in mijn paspoort!Het zou alleen misschien iets langer duren bij de paspoortcontrole.Ik vind dus dat Expedia zeer slecht heeft gehandeld en ik heb een mail gestuurd dat ik mijn 160Euro terug eis.Tot op heden heb ik nog steeds niets vernomen van Expedia!Sta ik in mijn recht?
groetjes Angela