Hallo,
Wij hebben geruime tijd geleden een pakketreis naar een all inclusief hotel geboekt op Fuerteventura.
Een week voor vertrek kregen wij een mailtje dat het hotel gesloten was ivm Covid, wij kregen een alternatief aangeboden die gelijk zou zijn qua faciliteiten, nu dat was het dus niet, honderden euros extra uit moeten geven.
Ik ben bij het origineel geboekte hotel wezen kijken (waren er al eens geweest), nu blijkt dat dit hotel (en meerdere) al sinds het begin van het covid tijdperk gesloten te zijn, meerdere reizigers daar gesproken en allemaal hetzelfde verhaal, sommige kregen pas op het vliegveld van Fuerteventura het nieuws en werden naar andere hotels gebracht.
Maar waar het om gaat: o.a. dit gesloten hotel wordt nog steeds aangeboden op de site van de reisorganisatie, waarvan, volgens mij, ze al lang weten dat deze gesloten is en klanten laten boeken en betalen en vlak voor vertrek een ander hotel aanbieden(maar niet bij iedereen dus) mag dit? valt dit niet onder misleiding?
(Contact gehad met de reisorganisatie maar krijg je een warrig en ontwijkend verhaal!)