Kei hard gespaard voor onze vakantie naar Canada.
De pret kon beginnen dus de tickets geboekt bij Vliegwinkel.
Niets was minder waar...
Via een mailtje kregen we begin april te horen dat onze vlucht was geannuleerd en dat vliegwinkel het restitutie proces in gang zou zetten.
Tevens werd onderaan de mail geschreven: "wij vragen je vriendelijk gaan contact met ons op te nemen over je annulering". hethet konwel een paar weken kunnen duren voordat we een update zouden krijgen.
We zijn nu 5 weken verder en tot op heden helemaal niets gehoord, geen update, geen restitutie, en er is geen mogelijkheid tot telefonisch contact opnemen en de mail wordt niet beantwoord.
Dit kan toch niet zomaar... Je kan toch niet zomaar niet reageren.
Wij hebben betaald voor de tickets..... we willen weten waar we aan toe zijn.
Terugbetalen ofdesnoods een voucher regelen toch?
Aan de reacties op internet zie ik dat ik zeker niet de enige ben met dit probleem bij vliegwinkel.nl er zijn mensen die nog langer wachten op een reactie.