BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lufthansa

Bijdrage door gebruiker
01-05-2018
4 reacties
Eind maart 2018 twee tickets geboekt bij Lufthansa. Bleek ik de verkeer datum geboekt te hebben. Ik direct gebeld, geen probleem binnen de 24 uur 'grace period' zou ik een volledige refund krijgen. Mail gekregen met de bevestiging. Aangezien ik de betaling via iDeal heb gedaan, liep deze via ExperCash Gmbh.
Na tig keer bellen met de helpdesk van Lufthansa bleek dat Lufthansa de retour betaling al op 1 april gedaan zou hebben aan ExperCash.
Volgens Lufthansa hebben zij betaald aan ExperCash en dat zij niet aan mij betalen is niet hun probleem. Dat vind ik een slechte service van Lufthansa.

ExperCash is bijna ontraceerbaar. Hun website is uit de lucht, ze hebben geen telefoonnummers en de telefoonnummers die je wel vind geven aan dat het onbereikbaar is.

Waar kan ik nog terecht om mijn geld terug te krijgen ? Welke instantie kan ik nog bellen. ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.