Ik heb een nare situatie met KLM en ik zou uw advies willen vragen: Op 19-Januari-2025 heb ik een vlucht Arnhem-Madrid en Madrid-Arnhem gekocht (inclusief de KLM bus vanaf Arnhem naar Schiphol en vanaf Schiphol naar Arnhem). Daarmee heb ik de volgende problemen gehad:. Op 15-01-2025 had ik een verjaardag cadeaubon van KLM gekregen, twv EUR 30.00. Maar de cadeaubon deed niet online en ik moest de hele prijs van de vluchtticket betalen (zonder de EUR 30.00 korting); en2. Omdat ik toch naar Madrid moet, heb ik de prijs van de vlucht zonder korting moeten betalen. Daarna kreeg mijn ticket per email, op een normale manier. Maar een paar weken later kreeg ik een email van KLM, met een melding dat mijn ticket door KLM was gewijzigd (zonder mij te vragen), zodat ik niet meer de KLM bus mag gebruiken. Dat vind ik niet normaal: ik had een ticket Arnhem-Madrid en Madrid-Arnhem gekocht!Ik heb een vergoeding aan KLM gevraagd, op de volgende manier: Vergoeding van EUR 30.00 voor de verjaardag-cadeaubon die ik niet kon gebruiken; Vergoeding van EUR 43.80 voor de onverwachte train tickets Arnhem-Schiphol en Schiphol-Arnhem. KLM zegt dat ik mijn cadeaubon niet kon gebruiken, omdat andere 400 mensen ook hun cadeaubon hadden gebruikt en dat de KLM bus gaan zij niet meer bieden. Zij zeggen dat dit mag en dat ik geen vergoeding/compensatie van hun ga krijgen.Mag zoiets? Ik voel mij echt opgelicht. Ik zie uw advies tegemoet.