Helaas konden wij een tijdje geleden niet naar het evenement waar wij tickets (via Paylogic/See Tickets) voor gekocht hadden. See Ticket biedt de mogelijkheid om de tickets te wederverkopen via haar website. Dit hebben wij gedaan en de tickets zijn inderdaad door iemand anders gekocht.
In de email die wij daarop van See tickets kregen staat dat binnen 10 werkdagen het bedrag gerestitueerd wordt. Tot op heden is er geen enkele cent op onze rekening bijgeschreven.
Ik heb meerdere contact formulieren en emailtjes gestuurd helaas krijgen we alleen maar een automatische (chatbot ofzo) reactie. Online zoeken naar een telefoonnummer levert alleen oude (niet aangesloten) nummers op.
Is dit bij jullie al vaker gemeld en zo ja wat is/zijn de reactie(s) van See tickets/Paylogic waarom het geld niet teruggestort wordt.
Wij krijgen sterk de indruk dat dit voor See tickets een verdienmodel aan het worden is; wel het ticket opnieuw verkopen en zelf het restitutiebedrag houden
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.