BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over Walibi

Bijdrage door gebruiker
05-08-2020
103 keer bekeken
7 reacties
Ik koop 2 vouchers voor een bezoek aan Walibi Nederland, bij het verzilveren (wat apart moet!)van deze vouchers gaat het mis. 1 kaartje voor 4 augustus en bij de tweede krijg ik een melding uitverkocht. Kijk meteen op de website en zie dat er nog reguliere kaarten zijn. Dacht misverstand ga Walibi bellen. Dit jongen adviseert om mail te sturen dan gaan ze het oplossen.Mail wordt na bijna 1 dag wachten niet beantwoord. Bel weer,zegt de dame dat ze meer dan 300 mails per dag ontvangen en ze 5 dagen de tijd hebben om te reageren. Op hun site staat binnen 2 uur, maar dat heb ik verkeerd begrepen geldt alleen voor de Whatsapp. Waarom dan advies om mail te sturen!!! Ik krijg ook als antwoord dat heel de week is uitverkocht. Wij zijn 1 week op vakantie in de buurt, leg ik uit. Uit coulance bieden ze mij aan om op 6 augustus te komen. Vreemd aanbod want dat is onze terugreis dag. Op mijn vraag waarom 4 en 5 augustus niet kan, krijg ik verschillende onduidelijke antwoorden. Ik vraag ook waarom je geen melding krijgt als je 1 kaartje koopt en 2 vouchers hebt en de tweede niet meer kan. Wel vreemd als je met 2 personen op dezelfde dag wil komen,toch?Nu veranderd de toon en wordt er gezegd dat ik vijandig ben en de verbinding en het gesprek beëindigd wordt. Schandalig, wat kan je hier aan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.