BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klacht over niet ontvangen tickets van Schipholtickets

Bijdrage door gebruiker
25-12-2021
7 reacties
Ik heb 7 december 3 vluchten geboekt bij Schipholtickets voor naar Dakar. We zouden vliegen met Iberia op 25 december 2021. Hiervan kreeg ik die dag een bevestiging en de vluchtgegevens. De dag voor vertrek zag ik echter bij het inloggen dat de vlucht was geannuleerd. Schipholtickets was telefonisch onvindbaar of te bereiken. Gebeld naar Iberia en daar werd gezegd dat onze namen op de lijst hadden gestaan maar dat deze niet bevestigd waren. De vlucht zat nu vol.
Doordat we toch echt moesten gaan ivm familiebezoek, hebben we een andere duurdere vlucht moeten boeken, deze vind plaats op 26 december. Ondertussen geen gehoor meer bij Schipholtickets. Ik zie dat ze bij de ANVR zijn aangesloten. Wat kan ik doen om ons geld terug te krijgen met evt. een schadevergoeding? Moet ik hier rechtsbijstand voor inschakelen? Wie kan mij hier bij helpen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.