Ik heb een vlucht geboekt op 7 augustus vanaf het eiland Korfoe naar amsterdam voor 2 personen; om 18:45 uur. Dat gaf mij ruim de tijd om van de andere kant van het eiland, waar we een hotel geboekt hadden, te rijden naar Korfoe stad, daar nog wat rond te kijken, vervolgens de huurauto in te leveren en naar het vliegveld te gaan. Nu heeft Corendon mij bericht dat de vluchtijd door hen is gewijzigd naar 07:45 uur in de ochtend. Dit betekent dat we in het holst van de nacht naar het vliegveld moeten rijden, 1 dag rondlopen in Korfoe gaan missen en de huurauto veel vroeger moeten inleveren dan gepland.
Ik heb Corendon gevraagd om de reis te annuleren, maar dat doen zij alleen tegen 35% van de reiskosten als annuleringskosten. Volgens ANVR voorwaarden mag de reisvereniging kleine wijzigingen doorvoeren, maar dit is m.i. geen kleine wijziging meer. Ondanks meerdere telefoontjes houdt Corendon aan de annuleringskosten vast. Terwijl er wel andere vluchten later op die dag gaan, die wij zouden kunnen en willen nemen.
De vraag luidt: staat Corendon in haar recht en zelfs als zij in haar recht zou staan, is hier sprake van klantenservice?