In november 2019 heb ik een retourvlucht geboekt naar Johannesburg voor in de zomer van 2020. Helaas is deze vlucht geannuleerd vanwege Corona.
Na veel wachten en heel slechte communicatie met SchipholTickets heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Dit is wat ik ervan begrijp: SchipholTickets zegt dat South African Airways - SAA (de luchtvaartmaatschappij waar ik mee zou vliegen) niet thuis geeft en dat zij daarom mij het geld niet kunnen terugbetalen. Inmiddels ben ik er zelf achtergekomen dat het financieel niet goed gaat met SAA.
Ik weet niet goed waar mijn rechten liggen. Gevoelsmatig vind ik dit de omgekeerde wereld. Wanneer ik een bedorven pak melk koop bij een supermarkt ga ik terug naar de supermarkt en niet naar de melkboer. In mijn ogen is SchipholTickets hier de supermarkt en sturen zij mij dus terug naar de melkboer... Vreemd.
Hoe zit dit? Waar kan ik terecht? En hoe kan ik dit oplossen? Het gaat omzo'n€900,-...