BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hotelkamerveiling en coulance?

Bijdrage door gebruiker
09-07-2015
4 reacties
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met hotelkamerveiling.nl. Ik heb geregeld waardebonnen gekocht, redelijk vaak ook problemen met beschikbaarheid van hotels. Diverse keren door hun klantenservice erop gewezen dat zij er weinig aan kunnen doen. Nu heb ik helaas een recent verlopen hotelkamerveiling waardebon. Klantenservice wijst op kleine lettertjes. Ik ben 48 euro op deze manier kwijt. Geen enkele coulance. Zijn er meer mensen met dit soort problemen met hotelkamerveiling en een gebrek aan coulance van de klantenservice? Ik vind het erg jammer dat ze zich niet flexibel opstellen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.