BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Heb ik recht op een vergoeding?

Bijdrage door gebruiker
03-11-2017
5 reacties
Ik ben op vakantiegeweest met Corendon. Onze vlucht is met maarliefst 2 uur en 58 minuten te laat aangekomen op de bestemming, aldus Corendon/EU-claim. Daar zijn wij het als passagiers niet over eens. Tevens hanteert Corendon twee verschillende aankomsttijden, maar mag dit zomaar? Bij een eerste poging bij EU-claim zeiden zij ook al hier vanaf te weten, maar niks te kunnen doen. Toch maar even een boze mail gestuurd naar Corendon, want de behoorlijke vertraging was niet het enige. We werden zonder pardon gevlogen met een Amerikaans toestel dat van alle kanten rammelden, Amerikaans sprekende crew etc. etc. Ook hierover zijn wij niet geïnformeerd. We kregen na zo'n 10 weken eindelijk een reactie van Corendon. Zij boden hun excuses aan voor de vertraging van 3 uur! (zo stond het in de mail en zouden we dus recht hebben op een vergoeding?). Corendon vond een vergoeding van €100 korting op een volgende vakantie op zijn plaats.

Heeft het nog zin om actie te zetten na aanleiding van deze mail? Zoals zij zelf zeggen hebben we 3 uur vertraging en vanaf 3 uur heb je als passagier recht op een vergoeding.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.