BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geluidsoverlast airbnb

Bijdrage door gebruiker
31-05-2017
11 reacties
Huisje in terneuzen gehuurd via airbnb, daar aangekomen vreselijke herrie van het naastgelegen tapasbar. Direct verhuurder een bericht gestuurd, deze was ook verbaast en gaf aan dat de tapasbar nieuw was. We zijn 1 nacht gebleven (omdat terug rijden geen optie was) ipv de 3 nachten die wij geboekt hadden. Wij willen ons geld terug omdat de tekst misleidend was, hier staat namelijk 'een oase van rust' en ik heb geluidsopnames dat dit het zeker niet was. Verhuurder doet nu echter of haar neus bloed en wilt geld niet terug geven...zelfs niet de twee nachten die wij NIET in de accommodatie hebben doorgebracht! Airbnb zegt dat als je op de plattegrond klikt je kunt zien dat het in het centrum is en je dus niet kunt verwachten dat het rustig is, ondanks dat dit wel in de tekst wordt gesuggereerd! Zij willen de geluidsopname niet eens beluisteren en dan een mening vormen. Airbnb geeft nu een korting voor een volgende boeking van 100 euro terwijl wij 260,- euro betaald hebben (plus een verpest weekend, brandstofkosten en tolwegkosten). Kan dit zomaar? Ik voel me bedrogen....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.