Beste mensen,
ik hoop dat jullie eens met ons mee kunnen denken. Afgelopen juni hadden wij een reis bij corendon geboekt. Dit was een totale ramp. Toen we aankwamen op de luchthaven waren we overgeboekt... totale andere plaats en een omgeving met niks. Na veel gedoeovergeplaats na een dagin ons uitgaansstadje el arenal..(zelf de taxi moeten betalen €60) vreselijk hotel, ze stonden te schilderen terwijl er eten werd gemaakt of werd gegeten, all inclusive was vreselijk smerig en niet gaar. Wij hadden officieel een premium kamer in ons geboekte hotel en dat hadden ze hier niet.. elke nacht bonkende en schreeuwende mensen door de gangen, geen beveiliging en er werd niks aan gedaan. Ook de reisleiding had geen tijd voor ons.. ouders 8 keer aan de lijn gehangen vanuit nederland. Ziek van het eten en elke dag toch buiten de deur moeten eten.. we hadden geboekt voor €1800 en we zaten in een hotel ter waarde van €800 plus onze gemaakte kosten van hier tot tokio... corendon wilt ons bij godsgratie 224 euro terugbetalen inclusief de taxi die we sowiso al terug zouden krijgen. Als bijlage heb ik de verschillen neergezet..Wij zijn ten einde raad! Wat kunnen we nu het beste doen?