Hallo,
Op 13 maart hebben wij onze vakantie wegens ziekte moeten annuleren. Omdat wij in overleg met de dokter zagen dat dit niet zomaar zou zijn opgelost, hebben dan ook onze reis geannuleerd en betaalde hievoor de annuleringskosten van 882 euro.
Wij hadden 1029 euro aanbetaald, en de mevrouw aan de telefoon vertelde dat het bedrag van 147 euro binnen 10 dagen zou worden terug betaald. Er was op dat moment nog niets bekend over de Corona maatregelen. Nu heb ik reeds twee mailberichten gestuurd maar kreeg hierop geen respons meer van Corendon, dus besloot ik gisteren te bellen. Daar werd mij verteld dat ik het geld niet meer terug kreeg maar een voucher. Hiemee ging ik niet accoord omdat ik voor dit bedrag geen nieuwe reis kan boeken, het niet kado kan doen of er iemand anders blij mee kan maken, omdat de voucher niet overdraagbaar is. Wij kunnen niet meer naar het buitenland vanwege ziekte. Wat kan ik nog doen zodat ze het bedrag alsnog terug betalen? mvrgr. Myam