BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

fox en fluid pricing

Bijdrage door gebruiker
13-05-2009
5 reacties

Wij hebben een reis via internet geboekt bij Fox. Fox heeftde reis onlangs verlaagd. Het bedrag voor 4p is bijna 700€.

Fox zegt dat zij een fluid pricing systeem hebben en zegt dat contract contract is.

Ik vind dat zij op de eerste pagina van de websitegroot moeten zetten dat zij een fluid systeem hebben enwat dit mogelijkbetekent voor de klantbijv bij het wachten met boekenof heel vroeg boeken, etc.

Alsik van het fluid pricingsysteem goed bewust was geweest bij de boeking had ik echter pas later geboekt met 700€ winst.

Mijn vraag: Door het niet duidelijk met te klant over fluid pricing te communiceren heeft Fox een fout begaan. Is deze stelling correct?

Als dit correct is, zou er toch een regeling kunnen/moeten worden getroffen? (Mag ik dat zo stellen?)

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.