BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ferry geboekt en betaald, maar geen tickets, helpdesk onbereikbaar

Bijdrage door gebruiker
31-05-2022
647 keer bekeken
4 reacties
Ik heb bij Direct Ferries online een overtocht geboekt van Kroatië naar Italië. Tijdens dit proces ging er iets mis en het resultaat is dat ik wel betaald heb maar geen tickets en ook geen boekingsnummer. Direct Ferries heeft geen telefoonnummer en ook het nummer, hier op de site uit 2018, wordt nooit opgenomen. Je kan hun emailen maar alle mails komen terug omdat er geen boekingsnummer is vermeld. Ook alle helpdesk formulieren op hun site vereisen een boekingsnummer, wat ik dus niet heb. Er is één formulier waar je geen boekingsnummer moet invullen, gedaan... maar en die persoon die antwoorde stuurde vrolijk een antwoord dat er zonder boekingsnummer geen contact kan zijn.

Storneren via de bank gaat niet, mijn bank raadde me aan aangifte te doen.

Is er nog ergens een Direct Ferries telefoonnummer waar wel op gereageerd wordt?
Wat adviseren jullie?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.