BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eurowings

Bijdrage door gebruiker
28-06-2019
4 reacties
Op 15 mei hebben wij 7 vliegtickets geboekt van Boedepest naar Brussel. Tijdens de laatste stap van het boekingsproces stond de totaalprijs van €477,-. Wij hadden geen PAYPAL, dus besloten het van onze rekening te laten afschrijven via de bank (middels een soort van automatische incasso). Ineens werd er €1581,- van de rekening afgehaald in plaats van €477,-. Wij hebben gelijk contact opgenomen en gevraagd om de tickets te annuleren. Dit bedrag was voor ons namelijk veel te hoog. Maar Eurowings gaf aan dat deze prijsverhoging komt door dynamic pricing en de tickets ook niet refundable waren. Wat zijn nu onze rechten? En hoe kunnen wij ons recht behalen? De service desk van Eurowings is trouwens horror. Geen duidelijke emails en enorme wachttijden en reactietijden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.