Vakantie gehad 1 week Europarcs Resort Limburg met prachtige glijbanen voor de kids (deze waren gesloten ivm de aanhoudende hitte , het water was te laag......... begrijpelijk dat zij er niets aan konden doen maar wij ook niet, geen compensatie gekregen wat ik merkwaardig vond)
Koelkast kapot sochtends gemeld bij de receptie, die gaven aan een monteur te sturen.......... einde van de middag kwam er pas 1 die constateerde inderdaad wat wij sochtends al hadden gemeld................ hij zou rond 17.00 terug komen met een nieuwe koelkast ............ niet geweest wij netjes gewacht 2 dagen later maar weer naar de receptie geweest of er nog iemand kwam........... rond 17.30 savonds hadden we dan eindelijk een nieuwe koelkast..... al ons vleeswaren ed wat we weg hebben moeten gooien werd overheen gelult (sorry voor mijn bewoording) geen compensatie aangeboden niks......
Eindelijk we konden naar huis, dan zijn we van deze mensen af dachten wij .................. niet dus nu 1.5 maand later is er gedonder met de terugbetaling van de borg ........... ze hebben het op een ander rekeningnummer gestort, en dat zijn ze nu eerst aan het uitzoeken................. ipv dat ze de borg op ons rekeningnummer storten en zelf gaan uitzoeken waar ze een fout hebben begaan ............. het is toch niet ons probleem????
Graag julie mening over wat hierboven beschreven is en hoe ik dit verder kan aanpakken aub.
mvg,