BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dolfijnvakanties

Bijdrage door gebruiker
18-04-2015
7 reacties
Ik heb bij Dolfijnvakanties informatie gevraagd om naar Berlijn te gaan en kreeg een brief voor een gesprek over de aanvraag. Deze organisatie organiseerd vakanties voor mensen met een beperking. Tijdens het gesprek vertel ik dat ik niet wil boeken en de medewerker doet dit toch. Nu wil dolfijn vakanties dat ik toch ga bealen voor iets wat ik niet wil . Ik kreeg de formulieren op 31 maart 2015 thuis gestuurd en heb binnen een week laten weten dat ik ervan afzie dit heb ik telefonisch gedaan voor 7 april 2015 en heb niets terug gestuurd. Wat kan ik doen om de betaling tegen te gaan?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.