BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met transavia

Bijdrage door gebruiker
17-07-2020
6 reacties
Ik heb in december 2019 een vakantie geboekt naar Kreta. In september 2020 was de bedoeling. Gezien de onzekerheid (code geel) hebben we onlangs besloten om niet te gaan. De mogelijkheid om het appartement op tijd te annuleren, hebben we gebruikt.
Nu de vlucht met het vliegtuig. Transavia biedt de mogelijkheid om het om te boeken naar een andere datum. Maximaal een half jaar na de geboekte datum. Dat betekent maart 2021. Dan is er niets te doen op Kreta en wij wilden Transavia vragen of het mogelijk is om een andere bestemming te zoeken. Uiteraard bijbetalen wanneer dat gevraagd wordt.
Een simpele vraag, gepoogd om te stellen per telefoon (druk, druk, druk, meer dan 1 uur wachttijd), per What'sapp (ik wacht al 11 dagen op de mogelijkheid deze vraag te stellen en antwoord te krijgen), Facebook (ook al 11 dagen wachten). Ik snap dit echt niet! Ik ben bang dat ik straks te horen krijg dat ik eerder aan de bel moest trekken. Maar ik vind het ook erg onbehoorlijk van deze vliegmaatschappij. Alle begrip voor drukte, dit echter is in mijn ogen falend klantenbeleid!
Wat te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.