BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Camper huren zuid afrika

Bijdrage door gebruiker
09-01-2016
1 reactie
We hebben in november rondgereisd door Zuid Afrika. Oponze laatste zaterdag startte onze camper niet miet. We stranden op een parkeerplaats van een natuurpark. Na 30 telefoontjes, drie maal een monteur kregen we op woensdag een nieuwe camper. We hebben via de reisorganisatie waar we de camper huurden een klacht ingediend. Drie dagen huur, de nacht huur van een huisje omdat we niet op de parkeerplaats konden overnachten en de telefoonkosten. Ze willen ons echter maar een dag huur, plus een kleine schadevergoeding geven. Wij zijn het hier niet mee eens. Het verhaal van het verhuurbedrijf klopt niet, tijdtechnisch. Onze tussenpersoon, Zuid Afrika specialist lijkt niet erg daadkrachtig en niet bereid om dit probleem mee op te lossen, cq neemt geen verantwoordelijkeheid. Wat kunnen wij doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.