BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Cadeaubon weekendje weg: fopspeen en geld uit de zak kloppen

Bijdrage door gebruiker
28-05-2018
6 reacties
Cadeaubon van 25 euro gekregen van een groepje scholieren. Dubbeltjes en kwartjes bij elkaar gelegd. Deceptie bij het proberen te innen. Organisatie rekent 5 euro per persoon per nacht aan 'reserveringskosten'. Dan blijft van die bon nog maar een bedragje van 5 euro korting over op de standaardprijs van een hotel. Bij booking.com ligt die prijs vaak al meer dan 5 euro lager.
Waarom boekingskosten (???) per persoon per nacht woprden gerekend terwijl er maar één boeking is, wist het rap door mij heen snaterende meisje van de klantenservice mij niet te melden. 'Dat staat in onze algemene voorwaarden'.
Dit riekt naar oplichting. De kinderen brengen 25 euro naar de winkel en geven mij een waardeloze bon. Kunnen jullie niet eens aandacht besteden aan dit soort malafiede organisaties? Bij wat lastiger vragen verbreekt de klantenservice de verbinding. Ik had nog graag willen weten waarom ik niet meerdere bonnen mag stapelen. Ik denk dat ik het wel weet. Twee maal waardeloos krijgt dan misschien nog iets aan waarde....
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.