BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Boeking SNP

Bijdrage door gebruiker
22-01-2008
2 reacties

Telefonisch bij SNP een reis geboekt (reiscode 244500 Colorado) De website geeft een prijs vanaf 927 euro. Onder "Goed om te weten' staat inclusief huur auto.Dag verlening 88 euro + 1 dag extra autohuur 33 euro. Totaal2000 euro. Tot verbzaing van de telefonist en mij gaf de computer een bedrag aan van 2500 euro. Hij zou het navragen. Krijg ik vandaag de volgende mail:

Hierbij ontvangt u een overzicht van de prijzen voor de reis naar Colorado-New Mexico: Arrangement1850 Extra nacht 88, Autohuur type B561, Calamiteitenfonds2,50, resveringskosten 15, Totale kosten2516,50 euro. De prijzen zijn nog onder voorbehoud.Wij kunnen de reis reeds voor u organiseren, maar voor de door u gekozen vertrekdatum kunnen hogere prijzen gelden. Alvorens deze reis definitief voor u te regelen willen wij van u graag weten of u akkoord gaat met de volgende voorwaarden:1. een maximale prijsstijging van 10% ten opzichte van dit jaar (2007). 2. er kunnen kleine wijzigingen (meestal verbeteringen) doorgevoerd worden in het programma. Indien u akkoord gaat met het bovenstaande gaan wij uw reis regelen en ontvangt u een voorlopige bevestiging.Zodra het programma met de daarbij behorende prijzen voor 2008 bekend is ontvangt u van ons een definitieve reisovereenkomst (is tevens nota). We hopen u ...[edit - redactie], fd.Sales, SNP-reizen 024-3277000

Beste mevrouw [edit - redactie],Metverbazing uw antwoord gelezen en uw bericht op de voicemail gehoord.Op de website staat duidelijk dat de prijs inclusief autohuur is. Het kan dus naar mijn mening niet zo zijn dat die met hetzelfde gemak opnieuw opgevoerd wordt. Dat de prijzen hoger uit kunnen vallen kan ik enigzins begrijpen, dus met de 2 genoemde voorwaarden kan ik wel accoord gaan. Maar blijf het heel vreemd vinden dat daar op geen enkele manier melding van gemaakt wordt op de website. Dan vind ik het argument van prijzen vanaf wel een erg gemakkelijk argument .... Ik moet zeggen dat ik dit na 6 jaren ervaring met SNP reizen nog niet eerder mee gemaakt heb.Kortom de kern is en blijft dat de prijs inclusief auto is en ik vind niet terecht dat dit nu afzonderlijk opnieuw opgevoerd wordt.

Hierna belde zij en ging uitleggen dat het prijzen waren die golden voor 2007 en dat de nieuwe prijzen nog niet bekend waren, dat het vanaf prijzen zijn en dat aan deze reis op de website gewerkt werd, Waarop ik zei: dat op de website duidelijk staat inclusiefhuurauto. Kortomeen herhaling. Ik kreeg te horen dat ik haar niet begreep of niet wilde begrijpen, gefixeerd was op de prijs. Bepaald klantvriendelijk stelde ze zich niet op. Ik heb de reis wel bevestigd en haar gezegd dat het mij speet dat de SNP geen echte concurrenten kent in Nederland ... Gesprek eindigde niet prettig.

Mijn vraag: welke rechten heb ik in deze? En waar kan ik een klacht indienen. Ik ben nog steeds van mening dat de website foute informatie geeft en ben van mening dat ikniet 2 keer de autohuur hoef te betalen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.