BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Binqy

Bijdrage door gebruiker
24-08-2012
10 reacties
Ik heb samen met veel anderen een klacht over binqy.com. Ik moet zeggen dat ik vorig jaar geen problemen had met dit bedrijf, mooi boek gemaakt en snel geleverd gekregen. ik ging er dit jaar daarom ook vanuit dat met ik net zoveel tevredenheid wederom een boek ging realiseren. Nou het boek is mooi geworden...op de computer! Het is doorgestuurd, betaald en toen was het stil. Geen bevestiging, geen korting (waar ik wel een vouchercode voor had ingevuld) en vanaf dat moment is er niks meer gebeurd vanuit Binqy.com. Als je een mail stuurt krijg je een algemeen mailtje terug, dat het behandeld gaat worden. Ik had na heel wat zoekwerk een telefoonnummer achterhaald, ook daar neemt niemand op en na inspreken voice-mail ook geen reactie. Toen ik verder ging zoeken bleek er wel heel veel mis te zijn daar. Er zijn dus heel veel mensen aan het wachten op hun bestelling en dat geeft weinig hoop. waarom kan dit gewoon doorgaan? er staat niks op hun stite dat er technische problemen zouden zijn of iets dergelijks en dat je langer zou moeten wachten. Kan dit zomaar? wordt het geen tijd voor actie?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.