Hierbij wil ik mijn ongenoegen uitspreken over de zeer slechte handelswijze van WTC.nl
Ik wordt al 2,5 jaar van het kastje naar de muur gestuurd. Meerdere malen een mail gestuurd wat de status is van mijn claim. Je krijgt telkens een paar dagen later een standaard antwoord terug dat het nog in behandeling is.. Na 2,5 jaar..!!
Ze hebben in al die tijd nog nooit de moeite genomen om zelf contact op te nemen met mij over de gang van zaken, en wat de procedure is om de claim te bespoedigen..
Resumé: Op 6 juli 2017 zou ik om 14.00 uur vliegen van Düsseldorf naar Londen (aankomst 14.30) om vanuit daar door te vliegen naar Chicago. (vertrek 17.15 uur) Dus allemaal ruim op tijd.
Zonder enige vooraankondiging blijkt volgens de borden dat mijn vlucht van Düsseldorf naar Londen is gecanceld..! Op een zomerdag zonder een wolkje aan de lucht en er gingen rond dat tijdstip meerdere vluchten naar Londen. Vreemd..!
Bij de incheckbalie konden ze ook geen verklaring afgeven over de gecancelde vlucht. Na veel wachten komen ze met een alternatieve vlucht naar Londen (16.10) Deze vertrok ook nog met enige vertraging en kwam dus te laat voor de aansluitingsvlucht naar Chicago.
In Londen weer gemeld en daar hebben ze geregeld dat ik later op de avond met een tussenstop in Boston naar Chicago kon vliegen. Al met al een vertraging van 12 uur..!!
Ik beroep me op het recht om een claim in te dienen bij vertraging van meer dan 6 uur.. Daar staat een compensatie op van ik meen € 600,00
Door de vertraging heb ik een belangrijk presentatie gemist en heb daar allerlei omzettingen moeten doen om uiteindelijk op de plaats van bestemming te komen. Wat me ook geld heeft gekost.
Het enige wat ze zeggen naar het indienen van de claim is dat uw recht heeft op een vergoeding en dat we dit z.s.m. voor u gaan oplossen.. Niet dus..
Helaas na 2,5 jaar hebben ze nog niks voor elkaar gekregen..
Ik praat er schande over..
Als je alleen al kijkt naar mijn dossier (mails), dan worden deze beantwoord door 14 verschillende personen. (Hanneke, Carly, Amber, Jason, Iris, Denise, Monique, Stacha, Nathalie, Anne, Rayka, Chantal, Judith, en Asha)
Welgeteld 14 personen hebben mij telkens een nietszeggend antwoord gegeven om mij aan het lijntje te houden. Dit zegt toch voldoende over de betrouwbaarheid en niet-klantvriendelijkheid van WTC.
Mag hopen dat er hier wat aan gedaan kan worden..
Met vriendelijke groet,
Een zeer teleurgestelde reiziger.