
Met 5 personen hadden wij een reis staan van 6-11 april naar Valencia toe. Wij hebben dit via Expedia gedaan en hebben destijds gekozen voor een pakketreis. Een aantal weken voor de datum kregen wij te horen de reis geannuleerd werd. Wij hebben dit vanuit Expedia en Transavia via de mail ontvangen. Sinds toen begon de hel, elke week twee keer bellen om een voucher te krijgen. Eerste instantie wilde wij het geld terug, maar dat was absoluut niet mogelijk.
maanden lang ben ik aan het bellen en mailen voor een voucher. Geen enkele klantenservice medewerker had het erover dat ik het in de app moest annuleren, we hadden toch al twee mailtjes ontvangen dat de reis geannuleerd werd? De eerste keer dat ik belde begin mei( want eind april zouden we de vouchers ontvangen) heb ik het nog gevraagd en zei de klantenservice medewerker dat het al geannuleerd stond dus moesten wachten op de vouchers. Gisteren weer contact gezocht en zou de medewerker het weer bij een andere afdeling neerleggen.
Vandaag heb ik te horen gekregen via de mail dat we niets ontvangen, omdat die in het Expedia account op voltooid staat. Hoe kan de reis op voltooid staan als er geen vliegtuig die kant op ging en het hotel gesloten was? Toen heb ik zojuist weer gebeld en zei de medewerker letterlijk ja ik heb geen creatieve oplossing, maar ik begrijp u wel.
Ik kan niet op een andere manier contact zoeken met de een andere afdeling, aangezien ik constant een klantenservice medewerker aan de lijn krijg die vervolgens mij weer in de wacht zetten op de hele case te lezen.
Wat zijn mijn rechten en wat kan ik nog meer doen dan dit?