BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

AirBNB

Bijdrage door gebruiker
01-10-2024
13 reacties
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte manier ontvangen.
Boeking ging dus niet door. Maar mijn geld heb ik tot op heden niet terug gekregen!!!

Via de hulplijnen wordt ik niet geholpen. Want ze zeggen dat ze het geld nooit hebben ontvangen omdat de link niet gebruikt ik.
Ik heb een bewijs van betaling naar het betreffende rekeningnummer. Maar ze blijven zeggen dat ze het geld niet gekregen hebben.

Mijn bank heeft 12 weken lang contact gezocht met de betreffende Ierse bank van AIRBNB, maar ze geven geen gehoor.

Rechtsbijstand kan weinig doen, het gaat om "slechts" 206,65 euro.

Wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen?

Susan Eggen


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.