BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Verwarmingsketel slecht geplaatst en dwaling ,frauduleus met garantiekaart

Bijdrage door gebruiker
24-07-2017
15 reacties
Ik heb pas een nieuwe verwarmingsketel door een erkend installatie bedrijf laten plaatsen.
Dat is uitgevoerd door een jongen van circa 20 jaar en een knaapje van 17.
De koop was op 8.mei en de plaatsing op 9 mei. Daarbij is van alles misgegaan .
De installatie lekt en omdat alles met waterpomptangen is gemonteert zijn alle koppelingen beschadigd.
Ik heb dit direkt gemeld bij het bedrijf via e mails waarop het bedrijf totaal niet reageerde .
Pas toen ik melde dat ik de ketel niet meer zou afnemen kwam er reaktie.
Omdat ik inmiddels sterk tweifelde over de bevoegdheid van die jongens om dergelijk werk te mogen uitvoeren
heb ik om de namen van ze gevraagd. Dat werd geweigerd omdat dat onrelevant zou zij en om privacy.
De garantiekaar en rekening heb ik pas op 12 juli ontvangen ,Nu ontbreekt op de garantiekaart de naam van de installateur
er staat wel een hantekening maar die is van de man die de installatie aan mij verkocht heeft hij heeft de installatie niet verricht.
Er is ook niet de vuilafschijder die mij belooft werd gemonteerd. Op de offerte van 2280,-staat enkel all inn.achteraf gezien was die aan de hoge kant terwijl mij een scherpe prijs werd belooft. inmiddels is mij 400, korting geboden.Ik wil van de overeenkomst af.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.