In het prijzencircus van V en D hebben wij een paarse 3 zits bank besteld met aanbetaling. Levertijd 12 weken. Begin januari kregen we een briefje dat het te druk was om te keveren, 8 januari kregen we weer een briefje dat de bank 10 januari geleverd werd. Dus oude bank weg, zolang maar op de tuinstoelen. 31 januari zaten we nog op de tuinstoelen... Aks je belt naar het servicecenter van Ven D hang je uren aan de telefoon,wordt je onbeschoft te woord gestaan. Dus na ettelijke mailtjes en telefoontjes klacht ingediend bij V en D via de klachtensite, na een week een email, er was een stuk van onze bank kwijt, levertijd weer 12 weken. Omdat we allebei rugklachten hebben en dit een erg makkelijke afhandeling vinden,
weer een mail gestuurd dat we het niet eens met de afhandeling zijn, graag de paarse bank willen hebben maar niet weer 12 weken op de tuinstoelen met rugklachten willen zitten dus graag een leenbank en extra korting voor onze energie, telefoontjes. Ja hoor een mail, we krijgen een leenbank, 50 euro wordt op de bankrekening gestort en de paarse bank wordt weer (?) besteld. Nu na een week, geen leenbank, geen 50 euro en zeer onbeschoft aan de telefoon met ettelijke wachtmomenten te woord
Gestaan en, we moeten eerst maar eens onze factuur opzoeken en dan terugbellen..... Help Help Help