BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Traplift Otolift. Geen reactie op vragen/klachten

Bijdrage door gebruiker
03-03-2017
92 keer bekeken
22 reacties
Nadat mijn vader, slechts enkele dagen na het bestellen van een traplift, overleed, hebben wij deze traplift bij Otoliften direct geannuleerd. Uiteraard hebben wij begrip voor kosten van inmeten e.d. Echter toen wij uitleg vroegen over de grootte van de factuur (waar wij erg van schrokken) hebben we nooit geen reactie meer gehad. Diverse mails en telefoontjes van onze kant, geen reactie. Wat wel kwam was een aanmaning inclusief incassokosten! Het is toch zo dat wij, als zij productiekosten claimen, wij recht hebben op de spullen die al geproduceerd zijn? Maar helemaal geen reactie geven vinden wij sowieso ongehoord.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.