BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Stofzuiger retoureneren na 2 maanden gebruik

Bijdrage door gebruiker
27-03-2017
63 keer bekeken
14 reacties

Ik heb sinds twee maanden de stofzuiger (Bosch BSGL53192 Free'e - Stofzuiger met zak)in gebruik.

Echter voldoet hij niet aan mijn verwachting! Zeker niet omdat hij ook nog eens als "beste getest" uit de bus kwam.

Wijbestaan uit eenhuishouden met twee jonge kids en een huiskat. Daar waar ik eerder voldoende had aan 1x per dag stofzuigen ben ik nu meerdere keren per dag bezig. Gewoonweg omdat het niet goed schoon is. Sterker nog het is stoffiger in huis dan voorheen (wat een probleem geeft ivm allergie) Aangezien deze stofzuiger niet bepaald een goedkope aanschaf was vind ik de prijs kwaliteit verhouding niet in balans.

De problemen

Buiten het feit dat hij niet prettig en flexibel in gebruik is.Zuigt hij zeer slecht de stof en grotere viezigheden (oa broodkruimels, kattenkorrels, zand enz) op.
Bovendien is de borstel erg stug en hard waardoor hij veel lawaai op een harde ondergrond en krassen op het laminaat maakt.


Retourneren
Kan ik doordat ik totaal niet tevreden ben deze stofzuiger met teruggaaf van het betaalde bedrag retourneren?


Wie kan mij hierin verder helpen?

De stofzuiger is via bol.com aangeschaft
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.